Dane kontaktowe

 AMIGO
 ul. Konary 40a
 32-031 Mogilany

 

 NIP: 9442249126
 REGON: 362422628

 

 Czynne:
 Pon-Pt: 8:00 - 17:00
 Sob: 9:00 - 14:00 

 

786 208 700
536 595 599
amigo@amigo-krakow.pl

mBank
08 1140 2004 0000 3102 7588 0198

 


49399073
 

W budynku - Lewiatan

Zaloguj się

Raty

 

Pora na raty

Bezpieczne zakupy

Gwarancja

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub "Amigo". Informacje dotyczące gwarancji znajdują się w opisach produktów oraz dostarczanych wraz z nimi kartach gwarancyjnych.

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura), karty gwarancyjnej i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

  1. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  2. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Sklep jest w trybie podglądu

©2013 Wszelkie prawa zastrzeżone dla AMIGO, ul. Jagiellonska 37, 32-040 Krakow, NIP:944-224-91-26

{nocache:60427466e8bc7e4067fddcce64bb22e1#0}
Sklep internetowy Shoper.pl